30.10.13

Μ(C)...ake your day!!!

Καλησπέρα σας! Τι μου κάνετε;;

Σήμερα έχω να σας δείξω κι άλλα γλυκάκια! Βλέπετε, μέσα στο τελευταίο δεκαπενθήμερο γιόρταζε ο αντρούλης μου, όχι μία αλλά...δύο φορές!!! Πρώτα γενέθλια και ύστερα γιορτή. Εσείς; Είχατε κάποιον Δημήτρη ή Δημητρούλα;

Για αρχή, θα σας δείξω τα γλυκάκια που έφτιαξα για την γιορτή του!
Τα τααααννν!!!
Vanilla muffins VS Nutella - banana muffins!



Τα muffins βανίλιας, είχαν και βουτυρόκρεμα βανίλιας και το "μέσα" τους, όταν το έκοβες, φαινόταν κάπως έτσι...



Ό,τι πρέπει για πρωινό με γάλα. Δεν συμφωνείτε;


Και για το τέλος, σας άφησα την τούρτα που του φτιάξαμε μαζί με τη μανούλα μου!
Carrot cake με τζίντζερ και pecan! :) Τέλεια γεύση!


Η τούρτα μάλιστα, ήταν μέρος του surprise party που του κάναμε! Και του χρόνου αγαπούλα μου!

Αυτά για σήμερα! Θα τα ξαναπούμε σύντομα!

1 σχόλιο:

Ρούλα είπε...

Να τον χαίρεσαι κοριτσάκι μου!

Πρωι πρωι μου τρέχουν τα σάλια!!! χιχι

Φιλάκια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails